banner-eqmarketing

Social media

linkedin-grijsfacebook-grijstwitter-grijsyoutube-grijs

Doelgroep in het vizier. Wat nu?

Door het marktonderzoek is de potentie van een bepaalde woningbouwlocatie in kaart gebracht met welke doelgroep ge├»nteresseerd is en wat hun woonwensen zijn. Vervolgens rijst de vraag: Hoe gaan we de doelgroep bereiken? En met welke boodschap? 

Het marketing- en verkoopplan start bij de doelgroep en geeft onder andere antwoord op de volgende vragen:

  • Waar woont en leeft de doelgroep?
  • Wanneer wil de doelgroep bij het nieuwbouwplan betrokken worden?
  • Met welke boodschap wil de doelgroep benaderd worden?
  • Wat zijn de USP's van het nieuwbouwplan en de locatie die onder de aandacht moeten woren gebracht?
  • Met welke middelen wil de doelgroep benaderd worden? En wanneer?

eQmarketing stelt niet alleen het marketing- en verkoopplan op maar voert het ook voor je uit! Bekijk hieronder de referentieprojecten om een goed beeld te krijgen waarbij eQmaketing je kan adviseren en ondersteunen.

 

Referentieprojecten

De Schrijversbuurt, Leiden

thumb cimg3078 lage resHoe brengen we het nieuwbouwplan De Schrijversbuurt succesvol in verkoop? 

Een doordacht marketing- en verkoopplan is voor Portaal Vastgoed Ontwikkeling ontwikkeld en uitgevoerd.

Lees meer: De Schrijversbuurt, Leiden