banner-eqmarketing

Social media

linkedin-grijsfacebook-grijstwitter-grijsyoutube-grijs

Actie = Reactie

Zodra je gaat communiceren met je (potentiĆ«le) klant komt de interactie op gang. Effectief gebruik maken van deze interactie is makkelijker gezegd dan gedaan! Met internet en social media worden de communicatielijnen steeds korter en sneller. Een open en doelgroepgerichte manier van communiceren is nodig.

Door de doelgroep op basis van de door hen gewenste middelen en gewenste manier te betrekken bij het ontwikkelen van een nieuwbouwplan wordt een relatie met de (toekomstige) klant opgebouwd. eQmarketing schrijft op basis van de doelgroep een communicatieplan om op een heldere en gestructureerde manier te communiceren en de relatie met (toekomstige) klanten te managen. Hierdoor ontstaat er een positief gevoel bij alle partijen over het nieuwbouwplan, wat bijdraagt in de verkoopresultaten.

 

Referentieprojecten

De Schrijversbuurt, Leiden

thumb cimg3078 lage resHoe wordt het nieuwbouwplan De Schrijversbuurt in het Haagwegkwartier in Leiden succesvol in verkoop gebracht? 

Op basis van de doelgroep is een doordacht communicatieplan ontwikkeld en uitgevoerd.

Lees meer: De Schrijversbuurt, Leiden