banner-eqmarketing

Social media

linkedin-grijsfacebook-grijstwitter-grijsyoutube-grijs

Actie = Reactie

Zodra je gaat communiceren met je (potentiële) klant of belanghebbenden komt de interactie op gang. Effectief gebruik maken van deze interactie is makkelijker gezegd dan gedaan! Met internet en social media worden de communicatielijnen steeds korter en sneller. Een open en doelgroepgerichte manier van communiceren is nodig.

Promotie & Co-creatie

Door de doelgroep op basis van de door hen gewenste middelen en gewenste manier te betrekken bij het ontwikkelen van een nieuwbouwplan wordt een relatie met de (toekomstige) klant opgebouwd. eQmarketing schrijft op basis van de doelgroep een communicatieplan om op een heldere en gestructureerde manier te communiceren en de relatie met (toekomstige) klanten te managen. Hierdoor ontstaat er een positief gevoel bij alle partijen over het nieuwbouwplan, wat bijdraagt in de verkoopresultaten.

Communicatie

Wil je de activeiten van het bedrijf onder de aandacht brengen? Of in je communicatie rekening houden met de motivatie en het belang van betrokkenen en draagvlak creëren? eQmarketing heeft ervaring in diverse communicatievraagstukken binnen en buiten organisaties. 

De referentieprojecten hieronder geven je een idee wat eQmarketing voor jou kan betekenen.  

 

Referentieprojecten

Groenoord, Leiden

thumb img 0341 lage resHoe betrekken we potentiële klanten bij de ontwikkeling van een nieuwbouwplan?

Voor woningbouwcorporatie Ymere zijn geïnteresseerden o.a. met panelgesprekken bij de ontwikkeling van het plan betrokken.

Lees meer: Groenoord, Leiden